Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

Kategóriákra bontva összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket.

Fizetés


Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Utánvét, online bankkártyás fizetés, banki előreutalás, PayPal fizetés. 
Ajkai szaküzletünkben történő személyes átvétel esetén helyben készpénzes és bankkártyás fizetés.
Bővebb információt a következő linken talál: Szállítás és fizetés


► Átutalásos fizetésnél hova utaljam az összeget?
Számlatulajdonos: Garden Pont Kft.
Bankszámlaszám: 10400810-50526851-53711005

Kérjük átutaláskor tüntesse fel közleményben a megrendelése számát.
A megrendelés feldolgozását az átutalás beérkezését követően kezdjük meg.


► Mi a teendőm, ha nem sikerült az online bankkártyás fizetésem?
Kérjük, ebben az esetben az általunk e-mailben küldött rendelés visszaigazolásra szíveskedjen egy válaszlevélben megírni, hogy utánvételes fizetéssel vagy banki átutalással szeretné kifizetni rendelését. Kollégáink ennek megfelelően módosítják megrendelését.


► Mivel tudok fizetni a futárnak kiszállításkor?
Készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni a kézbesítőnek.


► Ha utánvételes fizetési móddal GLS vagy MPL csomagautomatába kértem a csomagot, akkor van lehetőségem készpénzzel is fizetni?
Utánvételes fizetési mód esetén csomagautomatánál csak bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni az összeget.


► Mikor kapom meg a számlát a megrendelésemről?
A számlát a kézbesítést követően a csomagban fogja megtalálni a megrendelt termékek mellett.


► Mi az onlinePénztárca?
Az onlinePénztárca egy ingyenes virtuális pénztárca, amellyel ön egyszerre több mint 600 webáruházban törzsvásárló.


► Mire és hol használhatom az onlinePénztárcámat?
Több, mint 600 webáruházban tud spórolni vásárlásainál 10.000 Ft-onként 500 Ft-ot. PL: Egy termék vásárlásánál, amelynek az ára 20.000 Forint, 1.000 Forint az onlinePénztárcájából lesz kifizetve, így önnek csak 19.000 Forintba fog kerülni.


► Hogy kapom meg az onlinePénztárcát?
Mai vásárlása mellé adjuk ajándékba. Az onlinePénztárcát csak a rendelés leadása után lehet átvenni!


► A mostani vásárlásomnál is használhatom onlinePénztárcámat, ha még nem rendelkezem vele?
NEM, de a következő vásárlásánál több, mint 600 webáruház fogadja el onlinePénztárcáját, köztük a miénk is.


► Mi van akkor, ha még nincs onlinePénztárcám?
Semmi gond, a mai rendelése végén tudja átvenni fél perc alatt.


► Van-e a webáruházban minimális vásárlási érték?
Igen, a minimális vásárlási megbízás értéke 5.000 Ft. 5.000 Ft vásárlási érték alatt a webáruházban megrendelés nem adható le..



Szállítás, csomagátvétel


► Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
"Raktáron" megjelölés esetén: Készleten lévő termék, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.
"Rendelésre" megjelölés esetén: A szállítási idő változó lehet. A gyártótól meg kell igényelnünk a terméket. Érdeklődjön kollégáinknál előzetesen, vagy megrendelést követően tájékoztatjuk a várható beérkezésről.


► Külföldre kérhetem a szállítást?
Cégünk külföldre nem, csak magyarországi címre küld csomagot vagy vállal kiszállítást.


► Milyen futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagom?
A szállítási módnál tud választani futárszolgálatot. Választásának megfelelően a GLS vagy az MPL egyik munkatársa fogja Önnek kiszállítani és kézbesíteni a csomagot. Traktor vagy más hasonlóan nagyméretű termék megrendelése esetében pedig cégünk munkatársa szállítja ki Önnek a választott típust.


► Mi történik, ha éppen nem tartózkodom a megadott címen a kézbesítés időpontjában?
Ha a kézbesítő nem találja Önt vagy hozzátartózóját, meghatalmazottját a megadott címen, akkor az MPL-es szállítás esetén közeli Posta hivatalban veheti át a csomagot 5 munkanapig, illetve az első kézbesítést követő munkanapon ismét megkísérli az MPL a kézbesítést. GLS szállítás esetén az első kézbesítést követő munkanapon ismét megkísérli a futár a kézbesítést.


► Mivel tudok fizetni a futárnak kiszállításkor?
Készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni a kézbesítőnek.


► Ha GLS csomagpontra vagy GLS automatába kérem a csomagot, mikor vehetem azt át?
Amikor csomagja megérkezik a kiválasztott csomagpontra vagy csomagautomatába, akkor egy e-mail és sms értesítést fog kapni, hogy átvehető a küldemény. Ezt 5 munkanapon belül teheti meg.


► Ha postára vagy PostaPontra kérem a csomagot, mikor vehetem azt át?
Amikor csomagja megérkezik a kiválasztott postára vagy PostaPontra egy e-mail értesítést fog kapni, hogy átvehető a küldemény. Ezt 5 munkanapon belül teheti meg.


► Ha MPL csomagautomatába kérem a csomagot, mikor vehetem azt át?
Az értesítéstől számított 2 munkanapon belül vehetők át a csomagok az automatán a nap 24 órájában. Ha nem sikerült érte menni, akkor egy közeli postára viszik át, ahol további 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy a csomagot átvegye.


► Ha utánvételes fizetési móddal GLS csomagautomatába kértem a csomagot, akkor van lehetőségem készpénzzel is fizetni?
Utánvételes fizetési mód esetén csomagautomatánál csak bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni az összeget.


► Ha utánvételes fizetési móddal MPL csomagautomatába kértem a csomagot, akkor van lehetőségem készpénzzel is fizetni?
Utánvételes fizetési mód esetén csomagautomatánál csak bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni az összeget.


► Mi a teendőm, ha sérült a csomag, amit kézbesíteni próbálnak nekem?
Ebben az esetben a GLS vagy az MPL munkatársának ezt rögtön jelezze, és csak a sérülés tényét rögzítő jegyzőkönyv kitöltésével vegye át a csomagot.
Ha a csomag tartalma sértetlen, akkor nincs teendője. Ha megrendelt termék sérült, ami a csomagban van, akkor vegye fel velünk elérhetőségeink valamelyikén a kapcsolatot.


► Mi a teendőm, ha sértetlen csomagban, de sérült árut kaptam?
Ebben az esetben kérjük, ezt jelezze nekünk azonnal e-mailben a sérülés pontos leírásával, és lehetőség szerint a sérülésről készült fotó mellékletként való elküldésével. Ezt legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja megtenni.


► Hol vehetem át személyesen a megrendelésemet?
Személyesen az ajkai Husqvarna szaküzletünkben veheti át megrendelését.
Szaküzletünk címe: 8400 Ajka, Alkotmány utca 13. (Vásárcsarnok)


► Minek kell lennie a csomagban, amikor megkapom?
A csomagban a megrendelt termékek mellett egy számlát, és amennyiben gépet is rendelt, akkor jótállási jegyet és külön a géphez tartozó magyar nyelvű használati útmutatást fog találni.


 Néhány termék rendelésénél miért nem kínálja fel lehetőségként a webáruház a GLS vagy az MPL csomagautomatába, csomagpontba történő szállítást?
Egyes termékeink megrendelése esetén nem választható ez az átvételi mód a termék csomagolásának méretei miatt, ami meghaladja az automata rekeszeinek befogadóképességét vagy a csomagpontra küldhető csomagméret paramétereket.


Bővebb információ a szállítással kapcsolatban ide kattintva talál: Szállítás és fizetés



Rendelés módosítás


► Hogyan tudok a rendelésemhez újabb terméket adni vagy módosítani a meglévőket?
Kérjük elérhetőségeink valamelyikén szíveskedjen jelezni számunkra, hogy mivel szeretné kiegészíteni rendelését vagy mit változtatna rajta. Ezt legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja megtenni.


► Kérhetem, hogy a kiszállítás egy adott napon történjen?
Amennyiben a termék elérhető és nem túl távoli időpontot jelöl meg, ennek valószínűleg nincsen akadálya. Ezen szándékát kérjük jelezze számunkra a megrendelés leadáskor a megjegyzés rovatban, vagy keresse kollégáinkat elérhetőségeinken ezen igényével.


► Hogyan módosíthatom a fizetési módot?
Elérhetőségeink valamelyikén kérjük, ezt mihamarabb jelezze felénk.Legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja ezt megtenni.


► Hogyan változtathatom meg a kiszállítási címet?
Elérhetőségeink valamelyikén kérjük, ezt mihamarabb jelezze felénk.Legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja ezt megtenni.


► Hogyan változtathatom meg a számlázási címet?
Elérhetőségeink valamelyikén kérjük, ezt mihamarabb jelezze felénk.Legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja ezt megtenni.


► Hogyan törölhetem a megrendelést?
Kérjük, e-mailben szíveskedjen jelezni felénk, hogy töröltetni szeretné a megrendelését. Legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja ezt megtenni.



Egyéb információk


► Mit jelent, ha egy gépet beüzemelve szállítanak?
Munkatársaink egy próbaindítást végeznek a gépen postázás előtt, mellyel meggyőződnek a termék megfelelő működéséről. Továbbá átvizsgálják, hogy nem-e található sérülés vagy hiányosság a gépen, illetve ellenőrzik azt is, hogy a gyárban minden tartozékot mellékeltek-e a dobozba. Ennek köszönhetően biztos lehet benne, hogy egy munkára kész berendezés kerül a birtokába a csomag átvételekor.


Husqvarna gépeknél szükség van bejáratási időre?
A mai Husqvarna gépeknél nincs előírva bejáratási idő. Azonban személyes javaslatunk, hogy az első 1-2 üzemórában lehetőleg viszonylag egyszerűbb munkákra használja a berendezést, a legmagasabb fordulatszámot nem kihasználva.


Hol érvényesítheti jótállásból eredő jogait Husqvarna berendezésinél?
A termék esetleges meghibásodása esetén jótállásból eredő jogait a jotállási jegyben szereplő, "Szervizlista" részben felsorolt Husqvarna szervizekben érvényesítheti.


Ha itt nem talált választ kérdésére, akkor keresse kollégáinkat bizalommal elérhetőségeink valamelyikén.
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma:
 +36 30 901 0896 (Elérhető hétköznapokon 8-16óráig)
E-mail címünk: info@gardenpont.hu